Make your own Glitter Graphics

Tuesday 11 October 2011

7 minit utk buat aku ketawa?

Tak ada apa yg buat aku rasa menarik ttg kehidupan. Yg aku tahu kehidupan itu mudah bila kita LAYAN saja... kenapa aku fikir begitu ? sbb aku berseorang..berdikari....semua hanya tersimpan di hati......bercerita sendiri.....redah saja semua kerana apalah sangat hidup ini....

Sebenarnya bila kita mahu menangis kita perlu menangis. Bila org yg aku sayang pergi jauh..... Aku nekad utk membendung segala tangisan...jika perkara yg pernah menjadi ketakutanku suatu ketika dahulupn.....MAMPU utkku tanggung...... inikan pula pd perkara perkara kecil yg berlaku pada masa2 baki kehidupan aku yg ada....

Bila aku bertahan & berhenti utk menangis rupanya tak membantu aku utk lbh tabah. Sudah lama aku berhenti menangis tapi hari ini airmata ini tak terbendung.......aku terlupa sdh lama tiada keriangan dalam hidup aku....ini sangat merugikan kerana hidup bkn cuma utk menangisi masa lalu yg hilang........

Jadi bila hendak menangis maka menangislah.... tangisan dpt meleraikan .....mendamaikan semua terselindung yg di hati.. orang spt aku hanya perlu percaya pada diri...mengadulah pd Allah SWT....berhentilah berharap pada manusia.....simpan semua cerita kehidupan ini dihati ....

coretan tertunda 2011

No comments:

Post a Comment